Pracownicy |
- Rozmowy roczne/kwartalne;
- spotkania wewnętrzne;
- wewnętrzny portal/intranet;
- newsletter;
- skrzynki do wyjaśniania niejasności;
- Rada pracowników i związki zawodowe;
- wewnętrzne publikacje;
- akcje informacyjne i poszerzające wiedzę o organizacji;
- badanie zaangażowania;
- transmisja spotkania z członkami Zarządu;
- materiały video wyświetlane w siedzibie spółki.
|
wysoka |
- Słuchanie opinii pracowników;
- zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju;
- stworzenie satysfakcjonującego miejsca pracy;
- budowanie zrozumienia dla realizacji strategii i osiąganych wyników;
- aktywizacja pracowników do uczestnictwa w nowych inicjatywach.
|
Klienci |
- Strona internetowa;
- ankieta potrzeb klientów;
- badania satysfakcji i opinii;
- Rada Klientów;
- programy edukacji finansowej i ubezpieczeniowej;
- Rzecznik Klienta.
|
wysoka |
- Zbieranie oczekiwań i opinii klientów;
- uwzględnianie głosu klienta w projektowaniu rozwiązań biznesowych;
- tworzenie produktów i usług dostosowanych do potrzeb klienta;
- stworzenie przejrzystych warunków ofert i umów.
|
Dostawcy |
- Spotkania z nowymi i dotychczasowymi dostawcami;
- ankieta CSR.
|
wysoka |
- Wspieranie realizacji strategii Grupy i dostęp do innowacji;
- kształtowanie standardów biznesowych w swoim otoczeniu oraz promowanie dobrych praktyk zakupowych.
|
Inwestorzy i udziałowcy |
- Regularne spotkania podczas konferencji, paneli dyskusyjnych (grupowe w spółce oraz indywidualne);
- kwartalne raporty finansowe, zestawienia danych i prezentacje wyników;
- stała współpraca działu Relacji Inwestorskich z interesariuszami (inwestorzy instytucjonalni i, inwestorzy indywidualni, analitycy i organizacje rynku kapitałowego);
- spotkania i telekonferencje z Zarządem;
- strona internetowa Spółki;
- internetowe kanały informacyjne.
|
wysoka |
- Zapewnienie przejrzystości informacyjnej;
- budowanie wartości;
- dystrybucja zysków do akcjonariuszy.
|
Partnerzy biznesowi: agenci i brokerzy |
- Coroczne, comiesięczne i bieżące spotkania z agentami;
- ankiety satysfakcji i opinii;
- portal komunikacji wewnętrznej dla agentów; programy szkoleń i wsparcia w sprzedaży;
- Elitarny Klub Agenta oraz Elitarna Grupa Doradcza.
|
wysoka |
- Prezentacja planów strategicznych;
- poruszanie bieżących kwestii dotyczących współpracy w celu zapewnienia obopólnych korzyści.
|
Media |
- Komunikaty prasowe;
- konferencje prasowe;
- wywiady eksperckie;
- wywiady branżowe;
- serwisy społecznościowe.
|
średnia |
- Transparentność działania; budowa świadomości ubezpieczeniowej;
- zwiększenie poziomu wiedzy na temat produktów finansowych.
|
Społeczności lokalne |
- Bieżąca komunikacja bezpośrednia;
- wspieranie lokalnych inicjatyw za pośrednictwem programu www.pomoctomoc.pl
|
średnia |
- Realizacja projektów sponsoringowych i prewencyjnych; wspieranie rozwoju społeczności;
- bycie odpowiedzialnym obywatelem;
- zachęcanie pracowników do udziału w akcjach społecznych.
|
Administracja centralna |
- Współpraca w ramach debat i konferencji; odpowiadanie na zapytania i uwzględnienie rekomendacji;
- współpraca legislacyjna z Polską Izbą Ubezpieczeń.
|
średnia |
- Zapewnienie przestrzegania wymogów i regulacji;
- wspieranie tworzenia nowych zasad na rynku, w tym dobrych praktyk.
|
Organizacje pozarządowe i instytucje publiczne |
- Budowanie partnerstw i prowadzenie diagnozy społecznej; wspólne planowanie, realizacja i ewaluacja projektów;
- zaangażowanie w inicjatywy i projekty na rzecz promowania CSR i standardów fundacji korporacyjnych;
- organizacja wspólnych konferencji, seminariów – działania na rzecz środowiska trzeciego sektora i środowisk akademickich;
- dzielenie się know-how (szkolenia).
|
średnia |
- Realizacja programów edukacyjnych i społecznych na rzecz zdrowia, bezpieczeństwa, pomocy społecznej, kultury i ochrony jej dziedzictwa.
|